Polaznici CIP-a - 1. i 2. razred SŠ, grupa 2
Odabirom strategije aktivnog učenja potiče se uključivanje učenika u proučavanje svijeta oko nas. Prirodoznanstveni pristup pridonosi razvoju vještina i stavova primjenjivih u cjeloživotnom učenju na temelju kritičkog promišljanja, iznošenju argumenata, razvijanje suradnje i odgovornosti. " PRIRODO(S)LOVCI " čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti teorijski i istraživački rad kako bi učenici upoznali različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je kroz razne eksperimente pokazati koliko prirodne znanosti mogu biti jednostavne, zabavne i poučne te postaviti učenicima niz istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi. Tijekom 12 tjedana učenici će proučavati građu tvari koje nas okružuju, eksperimentalno proučavati i potvrđivati zakonitosti.
- Voditelj: Marija Pustak
- Nastavnik: Tamara Banovic
- Nastavnik: Josipa Biluš
- Nastavnik: Milana Gujinović
- Nastavnik: Jerko Hrabar
- Nastavnik: Nela Kelam
- Nastavnik: Nives Kević
- Nastavnik: Tina Pavelin
- Nastavnik: Andrijana Poljak
- Nastavnik: Ivica Puljak
- Nastavnik: Anita Racetin
- Nastavnik: Ivica Štrbac
- Nastavnik: Ivana Zemunik