Dragi polaznici CIP-a!
Dobrodošli u program Centra izvrsnosti prirodoslovlja u školskoj godini 2020./2021.
Unutar CIP-a nalaze se 4 grupe u koje su raspoređeni polaznici prema razredu koji pohađaju:
- Prirodo(s)lovci juniori - učenici 7. i 8. razreda OŠ
- Prirodo(s)lovci 1 - učenici 1. razreda SŠ
- Prirodo(s)lovci 2 - učenici 1. i 2. razreda SŠ
- Prirodoznalci - učenici 3. i 4. razreda SŠ
U ovoj školskoj godini dio nastave odvijat će se online.
Sve informacije o provedbi programa te vašim obvezama na platformi Edux bit će vam dostupne unutar pojedinog kolegija, a obavijesti poslane putem maila.
Puno sreće u radu u ovoj školskoj godini!
Polaznici CIP - 7. i 8. razred, grupa 1
Prirodoslovlje uvodi u svijet istraživanja povećanjem prirodne radoznalosti i želje za učenjem i otkrivanjem svijeta oko sebe. Cilj programa je popularizirati i približiti prirodne znanosti učenicima viših razreda osnovne škole, naučiti ih osnovne prirodne zakonitosti, potaknuti ih u kritičkom razmišljanju te objasniti ulogu čovjeka u očuvanju ekosustava i važnosti okoliša. Djeca koja se u najranijoj dobi "zaljube" u znanost i istraživanje često svoje daljnje školovanje nastavljaju u području prirodnih ili tehničkih znanosti. Najmlađi polaznici Centra izvrsnosti će kroz eksperimentalni rad spoznavati pojave iz svoje bliske okoline i procese u vlastitom tijelu.
- Voditelj: Marija Pustak
- Nastavnik: Tamara Banovic
- Nastavnik: Vesna Dobronić
- Nastavnik: ivana lipovac
- Nastavnik: Helena Oštrić
- Nastavnik: Lidija Pejdo
- Nastavnik: Ivica Puljak
- Nastavnik: Anita Racetin
- Nastavnik: Ivana Restović
- Nastavnik: Ivica Štrbac
- Nastavnik: Ivana Zemunik
Polaznici CIP-a - 1. razred SŠ, grupa 1
Odabirom strategije aktivnog učenja potiče se uključivanje učenika u proučavanje svijeta oko nas. Prirodoznanstveni pristup pridonosi razvoju vještina i stavova primjenjivih u cjeloživotnom učenju na temelju kritičkog promišljanja, iznošenju argumenata, razvijanje suradnje i odgovornosti. " PRIRODO(S)LOVCI " čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti teorijski i istraživački rad kako bi učenici upoznali različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je kroz razne eksperimente pokazati koliko prirodne znanosti mogu biti jednostavne, zabavne i poučne te postaviti učenicima niz istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi. Tijekom 12 tjedana učenici će proučavati građu tvari koje nas okružuju, eksperimentalno proučavati i potvrđivati zakonitosti.
- Voditelj: Marija Pustak
- Nastavnik: Josipa Biluš
- Nastavnik: Vesna Dobronić
- Nastavnik: Milana Gujinović
- Nastavnik: Nela Kelam
- Nastavnik: ivana lipovac
- Nastavnik: Andrijana Poljak
- Nastavnik: Ivica Puljak
- Nastavnik: Anita Racetin
- Nastavnik: Mirjana Župa
Polaznici CIP-a - 1. i 2. razred SŠ, grupa 2
Odabirom strategije aktivnog učenja potiče se uključivanje učenika u proučavanje svijeta oko nas. Prirodoznanstveni pristup pridonosi razvoju vještina i stavova primjenjivih u cjeloživotnom učenju na temelju kritičkog promišljanja, iznošenju argumenata, razvijanje suradnje i odgovornosti. " PRIRODO(S)LOVCI " čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti teorijski i istraživački rad kako bi učenici upoznali različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je kroz razne eksperimente pokazati koliko prirodne znanosti mogu biti jednostavne, zabavne i poučne te postaviti učenicima niz istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi. Tijekom 12 tjedana učenici će proučavati građu tvari koje nas okružuju, eksperimentalno proučavati i potvrđivati zakonitosti.
- Voditelj: Marija Pustak
- Nastavnik: Tamara Banovic
- Nastavnik: Josipa Biluš
- Nastavnik: Milana Gujinović
- Nastavnik: Jerko Hrabar
- Nastavnik: Nela Kelam
- Nastavnik: Nives Kević
- Nastavnik: Tina Pavelin
- Nastavnik: Andrijana Poljak
- Nastavnik: Ivica Puljak
- Nastavnik: Anita Racetin
- Nastavnik: Ivica Štrbac
- Nastavnik: Ivana Zemunik
Polaznici CIP-a - 3. i 4. razred SŠ, grupa 1
Kroz aktivnosti programa učenici viših razreda srednje škole će prolaziti usvajajući činjenice, koncepte i postupke kroz teorijsku i eksperimentalnu praksu, pri čemu će naglasak biti stavljen na samostalnost učenika i originalnost u rješavanju problema. U tu svrhu učenicima će se omogućiti i primjena računalnih aplikacija za učenje i ponavljanje gradiva. Održavanje svih aktivnosti upotpunit će terenska nastava i odlazak na visokoškolske ustanove te će se na taj način budućim mladim znanstvenicima približiti sustav visokog školstva i popularizirati znanost i motivirati mlade ljude na istraživanje i stjecanje novih znanja. Cilj programa je potaknuti kritičko razmišljanje kod darovite djece. Inovativno i kreativno rješavanje problema razvijaju odgovornost koja potiče solidarno promišljanje i djelovanje važno za osobnu dobrobit i dobrobit zajednice.
- Voditelj: Marija Pustak
- Nastavnik: Mijo Dropuljić
- Nastavnik: Martina Požar
- Nastavnik: Ivica Puljak
- Nastavnik: Anita Racetin
- Nastavnik: Ante Škobalj
- Nastavnik: Larisa Zoranić