Dragi polaznici CIP-a!

Dobrodošli u  program Centra izvrsnosti prirodoslovlja u školskoj godini 2020./2021.

Unutar CIP-a nalaze se 4 grupe u koje su raspoređeni polaznici prema razredu koji pohađaju:

  • Prirodo(s)lovci juniori - učenici 7. i 8. razreda OŠ
  • Prirodo(s)lovci 1 - učenici 1. razreda SŠ
  • Prirodo(s)lovci 2 - učenici 1. i 2. razreda SŠ
  • Prirodoznalci - učenici 3. i 4. razreda SŠ

U ovoj školskoj godini dio nastave odvijat će se online.

Sve informacije o provedbi programa te vašim obvezama na platformi Edux bit će vam dostupne unutar pojedinog kolegija, a obavijesti poslane putem maila.

Puno sreće u radu u ovoj školskoj godini!



Polaznici CIP - 7. i 8. razred, grupa 1

Prirodoslovlje uvodi u svijet istraživanja povećanjem prirodne radoznalosti i želje za učenjem i otkrivanjem svijeta oko sebe. Cilj programa je popularizirati i približiti prirodne znanosti učenicima viših razreda osnovne škole, naučiti ih osnovne prirodne zakonitosti, potaknuti ih u kritičkom razmišljanju te objasniti ulogu čovjeka u očuvanju ekosustava i važnosti okoliša. Djeca koja se u najranijoj dobi "zaljube" u znanost i istraživanje često svoje daljnje školovanje nastavljaju u području prirodnih ili tehničkih znanosti. Najmlađi polaznici Centra izvrsnosti će kroz eksperimentalni rad spoznavati pojave iz svoje bliske okoline i procese u vlastitom tijelu.

Polaznici CIP-a - 1. razred SŠ, grupa 1

Odabirom strategije aktivnog učenja potiče se uključivanje učenika u proučavanje svijeta oko nas. Prirodoznanstveni pristup pridonosi razvoju vještina i stavova primjenjivih u cjeloživotnom učenju na temelju kritičkog promišljanja, iznošenju argumenata, razvijanje suradnje i odgovornosti. " PRIRODO(S)LOVCI " čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti teorijski i istraživački rad kako bi učenici upoznali različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je kroz razne eksperimente pokazati koliko prirodne znanosti mogu biti jednostavne, zabavne i poučne te postaviti učenicima niz istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi. Tijekom 12 tjedana učenici će proučavati građu tvari koje nas okružuju, eksperimentalno proučavati i potvrđivati zakonitosti.


Polaznici CIP-a - 1. i 2. razred SŠ, grupa 2

Odabirom strategije aktivnog učenja potiče se uključivanje učenika u proučavanje svijeta oko nas. Prirodoznanstveni pristup pridonosi razvoju vještina i stavova primjenjivih u cjeloživotnom učenju na temelju kritičkog promišljanja, iznošenju argumenata, razvijanje suradnje i odgovornosti. " PRIRODO(S)LOVCI " čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti teorijski i istraživački rad kako bi učenici upoznali različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je kroz razne eksperimente pokazati koliko prirodne znanosti mogu biti jednostavne, zabavne i poučne te postaviti učenicima niz istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi. Tijekom 12 tjedana učenici će proučavati građu tvari koje nas okružuju, eksperimentalno proučavati i potvrđivati zakonitosti.


Polaznici CIP-a - 3. i 4. razred SŠ, grupa 1

Kroz aktivnosti programa učenici viših razreda srednje škole će prolaziti usvajajući činjenice, koncepte i postupke kroz teorijsku i eksperimentalnu praksu, pri čemu će naglasak biti stavljen na samostalnost učenika i originalnost u rješavanju problema. U tu svrhu učenicima će se omogućiti i primjena računalnih aplikacija za učenje i ponavljanje gradiva. Održavanje svih aktivnosti upotpunit će terenska nastava i odlazak na visokoškolske ustanove te će se na taj način budućim mladim znanstvenicima približiti sustav visokog školstva i popularizirati znanost i motivirati mlade ljude na istraživanje i stjecanje novih znanja. Cilj programa je potaknuti kritičko razmišljanje kod darovite djece. Inovativno i kreativno rješavanje problema razvijaju odgovornost koja potiče solidarno promišljanje i djelovanje važno za osobnu dobrobit i dobrobit zajednice.